Peringatan buat JhoLow dan MO1

Peringatan buat JhoLow dan MO1 - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Peringatan buat JhoLow dan MO1, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Peringatan buat JhoLow dan MO1
link : Peringatan buat JhoLow dan MO1

Baca juga


Peringatan buat JhoLow dan MO1

Buat renungan bersama...

1. Peringatan untuk JhoLow

Kini, awak boleh dan sedang melarikan diri TAPI awak TIDAK boleh sembunyi buat selamanya. Sampai masanya, awak TETAP akan berdepan dengan hukuman.

2. Peringatan untuk MO1.

Kini, awak boleh memutarbelit kerana masih berkuasa.
Kini, awak boleh menutup semua kesalahan awak kerana masih berkuasa.

Akan tetapi, sehari nanti awak PASTI akan gagal dan menerima hukumannya. Masa itu sudah PASTI awak AKAN kehilangan segala-galanya.

3. Peringatan kepada pemimpin pemimpin dan orang orang tertentu yang bersubahat bersama MO1.

Kini, awak semua sekarang boleh membantu MO1 mengaburkan mata dan mengkhianati rakyat kerana masih berkuasa.

Kini, awak semua boleh mengambil kesempatan kerana masih berkuasa.

TAPI awak semua TIDAK akan berjaya menipu rakyat selamanya.

Mengikut lunas kuasa karmik (balasan) bila sampai masanya, awak semua akan kehilangan segalanya baik di dunia dan akhirat. Sama sama rakyat jelata akan tunggu dan lihat apa penghujungnya nanti.

4. Peringatan kepada pengundi2.

Undi dengan keberanian demi generasi yg seterusnya. Undi dengan bijak, menilailah dari segala sudut dan bukan kerana beras, minyak, gula, t shirt dan payung. Peluang hanya sekali dalam 5 tahun, pergilah mengundi. Jalankan tanggungjawab anda.

nukilan : Azlan ZG / Flecther


Demikianlah Artikel Peringatan buat JhoLow dan MO1

Sekianlah artikel Peringatan buat JhoLow dan MO1 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Peringatan buat JhoLow dan MO1 dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/03/peringatan-buat-jholow-dan-mo1.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Peringatan buat JhoLow dan MO1"

Posting Komentar