6 pegawai SPRM terlibat dalam siasatan SRC DITUKAR KELUAR Bhg Operasi Khas

6 pegawai SPRM terlibat dalam siasatan SRC DITUKAR KELUAR Bhg Operasi Khas - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 6 pegawai SPRM terlibat dalam siasatan SRC DITUKAR KELUAR Bhg Operasi Khas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 6 pegawai SPRM terlibat dalam siasatan SRC DITUKAR KELUAR Bhg Operasi Khas
link : 6 pegawai SPRM terlibat dalam siasatan SRC DITUKAR KELUAR Bhg Operasi Khas

Baca juga


6 pegawai SPRM terlibat dalam siasatan SRC DITUKAR KELUAR Bhg Operasi Khas


Enam pegawai kanan di Bahagian Operasi Khas (BOK) Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang terlibat secara langsung dalam siasatan terhadap SRC International, telah dipindahkan.
Difahamkan enam pegawai berkenaan dalam pasukan penyiasat itu, termasuk timbalan ketua bahagian itu, Tan Kang Sai.
BOK ditubuhkan pada 2010 untuk mengendalikan kes-kes berprofil tinggi serta kes-kes yang melibatkan rasuah lebih RM1 juta.
Dua pegawai dari pasukan itu telah dipindahkan pada bulan Oktober, manakala selebihnya, termasuk Tan, dipindahkan bulan ini. Kekosongan jawatan mereka yang dipindahkan dari unit khas itu, tidak diisi.
Difahamkan empat daripada mereka telah dipindahkan ke bahagian siasatan SPRM, manakala yang lain dipindahkan ke SPRM negeri dan agensi-agensi kerajaan yang lain. - MK


Demikianlah Artikel 6 pegawai SPRM terlibat dalam siasatan SRC DITUKAR KELUAR Bhg Operasi Khas

Sekianlah artikel 6 pegawai SPRM terlibat dalam siasatan SRC DITUKAR KELUAR Bhg Operasi Khas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 6 pegawai SPRM terlibat dalam siasatan SRC DITUKAR KELUAR Bhg Operasi Khas dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2016/12/6-pegawai-sprm-terlibat-dalam-siasatan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "6 pegawai SPRM terlibat dalam siasatan SRC DITUKAR KELUAR Bhg Operasi Khas"

Posting Komentar