TERKINI, Banjir: Penduduk di beberapa kawasan di Hulu Terengganu dipindahkan

TERKINI, Banjir: Penduduk di beberapa kawasan di Hulu Terengganu dipindahkan - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TERKINI, Banjir: Penduduk di beberapa kawasan di Hulu Terengganu dipindahkan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TERKINI, Banjir: Penduduk di beberapa kawasan di Hulu Terengganu dipindahkan
link : TERKINI, Banjir: Penduduk di beberapa kawasan di Hulu Terengganu dipindahkan

Baca juga


TERKINI, Banjir: Penduduk di beberapa kawasan di Hulu Terengganu dipindahkan


HULU  TERENGGANU - Hujan lebat berterusan yang melanda daerah ini sejak malam tadi menyebabkan penduduk di beberapa buah kampung telahpun berpindah setelah kediaman mereka dinaiki air.

Tinjauan Sinar Harian mendapati antara kampung terlibat ialah perumahan PPRT Bukit Ara,  Kampung Bukit Kolam, Kampung Basung, Kampung Kuala Ping, Kampung Bukit Mokmek, Kampung Tok Gebok serta Kampung Tok Lawit.

Menurut laporan dari Bilik Gerakan Banjir Hulu Terengganu (Pejabat Daerah Hulu Terengganu)  bilik gerakan telah dibuka jam  8.30 pagi tadi.

Sehingga jam 10 pagi, terdapat 56 keluarga melibatkan 213 mangsa dipindahkan ke empat pusat pemindahan banjir antaranya di surau PPRT Kampung Bukit Ara dan Tadika Kampung Tok Gebok. - SH


Demikianlah Artikel TERKINI, Banjir: Penduduk di beberapa kawasan di Hulu Terengganu dipindahkan

Sekianlah artikel TERKINI, Banjir: Penduduk di beberapa kawasan di Hulu Terengganu dipindahkan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TERKINI, Banjir: Penduduk di beberapa kawasan di Hulu Terengganu dipindahkan dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2016/12/terkini-banjir-penduduk-di-beberapa.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "TERKINI, Banjir: Penduduk di beberapa kawasan di Hulu Terengganu dipindahkan"

Posting Komentar