AMANAT MIMPI Haji Hadi: Tok Guru Nik Aziz Kudung Sebelah Kaki, DITOLAK2

AMANAT MIMPI Haji Hadi: Tok Guru Nik Aziz Kudung Sebelah Kaki, DITOLAK2 - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul AMANAT MIMPI Haji Hadi: Tok Guru Nik Aziz Kudung Sebelah Kaki, DITOLAK2, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : AMANAT MIMPI Haji Hadi: Tok Guru Nik Aziz Kudung Sebelah Kaki, DITOLAK2
link : AMANAT MIMPI Haji Hadi: Tok Guru Nik Aziz Kudung Sebelah Kaki, DITOLAK2

Baca juga


AMANAT MIMPI Haji Hadi: Tok Guru Nik Aziz Kudung Sebelah Kaki, DITOLAK2


MIMPI NGERI HADI AWANG  

Admin ada tengok satu video ni. Dalam video tersebut Naib Presiden PAS merangkap bekas EXCO kerajaan negeri Kelantan bernama Nik Amar ada bercerita tentang mimpi presiden PAS, Hadi Awang berkaitan pilihanraya kali ini. 

Menurut mimpi Hadi Awang tersebut, digambarkan kononnya Arwah Allahyarham Almarhum Tok Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat di kala ini sedang tempang, seperti kudung sebelah kakinya. Berdiri terhinjut2 akibat berjalan atau berdiri hanya dengan sebelah kaki.

Mimpi tersebut dingerikan lagi apabila Hadi Awang dikatakan melihat Arwah Allahyarham Almarhum Tok Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat itu juga sedang ditolak2 seumpama dibuli dan disepak terajang 'au kama qal'. Dalam keadaan itu sudah pastilah sosok Tok Guru kelihatan selekeh dan serabai dengan ketempangan kaki beliau di dalam mimpi Hadi Awang.

Nik Amar kemudian menggoreng dan menuduh kononnya mimpi ngeri Hadi Awang itu adalah berpunca daripada Nik Omar yang bertanding dalam pilihanraya kali ini sebagai calon parti Amanah.

Persoalannya di sini, kenapa mimpi Hadi Awang ini begitu ngeri sekali untuk menggambarkan seorang ulama' tersohor negeri Kelantan?

Apakah mimpi Hadi Awang ini mimpi yang datang daripada Syaitan atau akibat psikologi ketakutan menghadapi pilihanraya kali ini?

Adakah mimpi ngeri Hadi Awang ini adalah kemuncak kepada perangainya yang seringkali membuat kenyataan 'flip flop', bercanggah, berbelit, dan bertentangan dengan kenyataan asalnya, apabila ditanya oleh wartawan?
(Statement pembahagian negeri BN dan PAS, statement peluk Najib dan lain2).

Atau adakah PAS melalui Hadi Awang ingin mempolitikkan Arwah Allahyarham Almarhum Tok Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat yang telah tiada sebagai bahan kempen PAS sepanjang pilihanraya umum kali ini??

P/s: Dikatakan di dalam PAS ini ada seorang India beragama Hindu bernama Bala berkata dia banyak kali bermimpi berjumpa Nabi Muhammad dan disahkan pula oleh Dato Tuan Ibrahim Tuan Man, Timbalan Presiden PAS. 

ハジク イスマイル

sumber: fb saya sayang tun dr mahathir mohamad


Demikianlah Artikel AMANAT MIMPI Haji Hadi: Tok Guru Nik Aziz Kudung Sebelah Kaki, DITOLAK2

Sekianlah artikel AMANAT MIMPI Haji Hadi: Tok Guru Nik Aziz Kudung Sebelah Kaki, DITOLAK2 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel AMANAT MIMPI Haji Hadi: Tok Guru Nik Aziz Kudung Sebelah Kaki, DITOLAK2 dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/04/amanat-mimpi-haji-hadi-tok-guru-nik.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "AMANAT MIMPI Haji Hadi: Tok Guru Nik Aziz Kudung Sebelah Kaki, DITOLAK2"

Posting Komentar