MAJLIS KUTIP DANA: Meja Makan Ke atas Pentas Kerana Sambutan Luar Jangkaan

MAJLIS KUTIP DANA: Meja Makan Ke atas Pentas Kerana Sambutan Luar Jangkaan - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MAJLIS KUTIP DANA: Meja Makan Ke atas Pentas Kerana Sambutan Luar Jangkaan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MAJLIS KUTIP DANA: Meja Makan Ke atas Pentas Kerana Sambutan Luar Jangkaan
link : MAJLIS KUTIP DANA: Meja Makan Ke atas Pentas Kerana Sambutan Luar Jangkaan

Baca juga


MAJLIS KUTIP DANA: Meja Makan Ke atas Pentas Kerana Sambutan Luar Jangkaan

PRU14 l Ceramah politik dan majlis mengumpul dana parti pembangkang lazimnya menyaksikan jumlah penyokong yang ramai hadir dan dengan semua meja dan kerusi yang dijual penuh.
Namun apa yang berlaku pada majlis makan malam DAP di Johor Bahru pada Selasa lalu adalah di luar jangkaan sehingga memaksa penganjur untuk meletakkan lima meja tambahan di atas pentas.
Menurut akhbar Sinchew Daily, majlis makan malam itu bermula dengan 145 meja, jumlah maksimum yang boleh ditampung oleh restoran berkenaan.
Tetapi menurut, Andrew Chen, calon DAP untuk Stulang, orang ramai masih berpusu-pusu pada saat akhir dan berharap dapat membeli tempat duduk, yang berharga antara RM 100 dan RM200 bagi setiap kerusi.
Ini memaksa penganjur meletakkan lima lagi meja di atas pentas untuk menampung penyokong tambahan mereka, bersama-sama dengan kerusi di luar untuk mereka yang tidak dapat masuk ke dalam dewan.
Adalah tidak mengejutkan majlis itu mendapat sambutan yang menggalakan kerana ia menampilkan pemimpin kanan DAP.
Mereka, termasuk ketua parlimen Lim Kit Siang, pengerusi Johor Liew Chin Tong, setiausaha publisiti kebangsaan Tony Pua, dan setiausaha antarabangsa Teo Nie Ching dan ADUN Johor Jaya dan Perling Liow Cai Tung dan Cheo Yee How.
Turut hadir adalah Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar dan calon kerusi Parlimen Johor Bahru, Akmal Nasir.
Selain jualan tiket, majlis makan malam itu berjaya mengumpul dana tambahan RM58,462.
Chen akan mempertahankan DUN Stulang, yang terletak di kawasan Parlimen Johor Bahru, selepas menang dengan majoriti 3,296 undi pada pilihan raya umum 2013. - MK


Demikianlah Artikel MAJLIS KUTIP DANA: Meja Makan Ke atas Pentas Kerana Sambutan Luar Jangkaan

Sekianlah artikel MAJLIS KUTIP DANA: Meja Makan Ke atas Pentas Kerana Sambutan Luar Jangkaan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MAJLIS KUTIP DANA: Meja Makan Ke atas Pentas Kerana Sambutan Luar Jangkaan dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/04/majlis-kutip-dana-meja-makan-ke-atas.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "MAJLIS KUTIP DANA: Meja Makan Ke atas Pentas Kerana Sambutan Luar Jangkaan"

Posting Komentar