Astro Awani: Mat Sabu yakin TSUNAMI MELAYU akan berlaku

Astro Awani: Mat Sabu yakin TSUNAMI MELAYU akan berlaku - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Astro Awani: Mat Sabu yakin TSUNAMI MELAYU akan berlaku, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Astro Awani: Mat Sabu yakin TSUNAMI MELAYU akan berlaku
link : Astro Awani: Mat Sabu yakin TSUNAMI MELAYU akan berlaku

Baca juga


Astro Awani: Mat Sabu yakin TSUNAMI MELAYU akan berlaku


KLANG: Presiden Amanah, Mohamad Sabu atau Mat Sabu yakin tsunami Melayu yang berlaku pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14) membolehkan beliau menang bergaya di Parlimen Kota Raja.

Mat Sabu berkata, meskipun dia calon baharu di Parlimen itu, fenomena itu termasuk kesan persempadanan semula di kawasan tersebut bakal memberi kelebihan kepadanya.

“Tsunami Melayu berlaku di mana-mana pada kali ini termasuk di Parlimen Kota Raja.

“Saya yakin saya mampu menang bergaya dengan sokongan ahli-ahli Amanah termasuk juga pengundi-pengundi Melayu di situ,” katanya kepada Sinar Harian.

Beliau berkata demikian selepas diumumkan sebagai calon Parlimen Kota Raja pada majlis pengumuman calon-calon Amanah Selangor di pejabat Amanah, di Seksyen 13, semalam.

Mengulas dakwaan wujud akar umbi yang tidak bersetuju beliau dicalonkan di kerusi berkenaan, Mat Sabu berkata, soal puas hati atau tidak itu sudah menjadi perkara biasa.

“Memang, bukan semua orang boleh terima kita 100 peratus, namun begitu saya cuba uruskan mana-mana yang tidak puas hati dengan saya.
“Berkenaan pergolakan Cikgu Jaafar dengan Amanah sebelum ini juga kita sudah selesai dan mencapai kata sepakat, tiada lagi masalah,” katanya.

Sebelum ini, Ahli Jawatankuasa (AJK) biro pilihan raya Amanah Nasional, Jaafar Samsudin, 62, atau lebih dikenali Cikgu Jaafar mengumumkan keluar daripada Amanah berkuat kuasa serta-merta.

Bagaimanapun kelmarin beliau membuat keputusan menyertai semula Amanah selepas bertemu Mat Sabu di sebuah hotel. - Astro Awani


Demikianlah Artikel Astro Awani: Mat Sabu yakin TSUNAMI MELAYU akan berlaku

Sekianlah artikel Astro Awani: Mat Sabu yakin TSUNAMI MELAYU akan berlaku kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Astro Awani: Mat Sabu yakin TSUNAMI MELAYU akan berlaku dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/04/astro-awani-mat-sabu-yakin-tsunami.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Astro Awani: Mat Sabu yakin TSUNAMI MELAYU akan berlaku"

Posting Komentar