Faham tak sistem perakaunan, tanya Najib kepada Guan Eng

Faham tak sistem perakaunan, tanya Najib kepada Guan Eng - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Faham tak sistem perakaunan, tanya Najib kepada Guan Eng, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Faham tak sistem perakaunan, tanya Najib kepada Guan Eng
link : Faham tak sistem perakaunan, tanya Najib kepada Guan Eng

Baca juga


Faham tak sistem perakaunan, tanya Najib kepada Guan Eng


MENTERI Kewangan Lim Guan Eng terkhilaf menuduh pentadbiran Barisan Nasional memalsukan akaun kerana beliau tidak faham sistem perakaunan kerajaan, kata Najib Razak hari ini.
Bekas perdana menteri itu mengecam kenyataan Lim semalam yang pentadbiran terdahulu meletakkan RM14.56 bilion cukai tidak dikembalikan sebagai pendapatan dan menyifatkannya sebagai pemalsuan akaun dan salah guna wang yang sepatutnya digunakan untuk bayaran balik cukai.-TMI



Demikianlah Artikel Faham tak sistem perakaunan, tanya Najib kepada Guan Eng

Sekianlah artikel Faham tak sistem perakaunan, tanya Najib kepada Guan Eng kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Faham tak sistem perakaunan, tanya Najib kepada Guan Eng dengan alamat link https://beritawawancara.blogspot.com/2018/08/faham-tak-sistem-perakaunan-tanya-najib.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Faham tak sistem perakaunan, tanya Najib kepada Guan Eng"

Posting Komentar