Zainal Abidin Osman meninggal dunia 2.07 pagi tadi

Zainal Abidin Osman meninggal dunia 2.07 pagi tadi - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Zainal Abidin Osman meninggal dunia 2.07 pagi tadi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Zainal Abidin Osman meninggal dunia 2.07 pagi tadi
link : Zainal Abidin Osman meninggal dunia 2.07 pagi tadi

Baca juga


Zainal Abidin Osman meninggal dunia 2.07 pagi tadi


Bekas Pengerusi Badan Perhubungan Umno Pulau Pinang, Datuk Seri Zainal Abidin Osman, meninggal dunia awal pagi Isnin.
Menurut portal Astro Awani, beliau meninggal dunia akibat penyakit kanser darah (multiple myeloma).
Zainal Abidin, 58, menghembuskan nafas terakhir pada pukul 2.07 pagi di Hospital Ampang, Kuala Lumpur.
Jenazah Allahyarham akan dibawa pulang ke Pulau Pinang dan dijangka dikebumikan selepas solat Asar di tanah perkuburan Masjid Sungai Acheh, Nibong Tebal.
Zainal Abidin yang merupakan bekas Ahli Majlis Tertinggi Umno pernah memegang jawatan Timbalan Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah daripada 2006 hingga Mac 2008. - mStar


Demikianlah Artikel Zainal Abidin Osman meninggal dunia 2.07 pagi tadi

Sekianlah artikel Zainal Abidin Osman meninggal dunia 2.07 pagi tadi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Zainal Abidin Osman meninggal dunia 2.07 pagi tadi dengan alamat link https://beritawawancara.blogspot.com/2018/08/zainal-abidin-osman-meninggal-dunia-207.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Zainal Abidin Osman meninggal dunia 2.07 pagi tadi"

Posting Komentar