[JANJI IKUT SEDAP MULUT] Manifesto PH: BR1M dikekalkan, tol dihapuskan

[JANJI IKUT SEDAP MULUT] Manifesto PH: BR1M dikekalkan, tol dihapuskan - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [JANJI IKUT SEDAP MULUT] Manifesto PH: BR1M dikekalkan, tol dihapuskan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [JANJI IKUT SEDAP MULUT] Manifesto PH: BR1M dikekalkan, tol dihapuskan
link : [JANJI IKUT SEDAP MULUT] Manifesto PH: BR1M dikekalkan, tol dihapuskan

Baca juga


[JANJI IKUT SEDAP MULUT] Manifesto PH: BR1M dikekalkan, tol dihapuskan


Mengekalkan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) kepada golongan B40 adalah antara manifesto Pakatan Harapan (PH) pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).
Pemberian BR1M itu terkandung dalam 14 janji utama yang akan dilaksanakan dalam tempoh lima tahun, jika PH memenangi PRU-14.
Manifesto PH turut menawarkan pendidikan percuma di Universiti Awam (UA), pelaksanan gaji minimum RM1,500, hapuskan tol secara berperingkat, sejuta pekerjaan baharu dan mengurangkan dua juta pekerja asing.
Dalam tempoh lima tahun juga, PH turut menjanjikan reformasi insitusi negara, menghapus rasuah, memperkasa perkhidmatan awam serta memacu ekonomi dan daya saing negara.
Janji lain ialah membina Malaysia inklusif, moderat dan gemilang, serta desentralisasi kuasa Sabah dan Sarawak. - BH, Jumaat, 9 March 2018


Demikianlah Artikel [JANJI IKUT SEDAP MULUT] Manifesto PH: BR1M dikekalkan, tol dihapuskan

Sekianlah artikel [JANJI IKUT SEDAP MULUT] Manifesto PH: BR1M dikekalkan, tol dihapuskan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [JANJI IKUT SEDAP MULUT] Manifesto PH: BR1M dikekalkan, tol dihapuskan dengan alamat link https://beritawawancara.blogspot.com/2018/08/janji-ikut-sedap-mulut-manifesto-ph.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[JANJI IKUT SEDAP MULUT] Manifesto PH: BR1M dikekalkan, tol dihapuskan"

Posting Komentar