[BIAR BERTUL] PAS yakin tadbir 5 negeri

[BIAR BERTUL] PAS yakin tadbir 5 negeri - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [BIAR BERTUL] PAS yakin tadbir 5 negeri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [BIAR BERTUL] PAS yakin tadbir 5 negeri
link : [BIAR BERTUL] PAS yakin tadbir 5 negeri

Baca juga


[BIAR BERTUL] PAS yakin tadbir 5 negeri



Timbalan Presiden PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, selain mengekalkan kuasanya di Kelantan, parti itu juga menyasarkan Terengganu, Pahang, Selangor dan Kedah.

PAS pada pilihan raya umum 2013, berjaya memenangi 21 kerusi Parlimen tetapi kini hanya memiliki 14 kerusi selepas beberapa pilihan raya kecil dan ahli parlimennya yang menyertai AMANAH.

Beliau berkata demikian ketika menyampaikan ucaptama di Muktamar Tahunan Dewan Pemuda PAS di Alor Setar, hari ini.

Enakmen Syariah di Kelantan dan Terengganu juga sebelum ini berjaya dipinda.

Pada bulan Mac lalu, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang membentangkan pindaan bagi RUU355 di Dewan Rakyat.

Bagaimanapun, jika usul memperkasakan undang-undang syariah itu lulus di Parlimen, ia tidak mempengaruhi pelaksanaan di peringkat negeri, kecuali ia juga dipinda seperti dalam kes di Kelantan dan Terengganu.


Demikianlah Artikel [BIAR BERTUL] PAS yakin tadbir 5 negeri

Sekianlah artikel [BIAR BERTUL] PAS yakin tadbir 5 negeri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [BIAR BERTUL] PAS yakin tadbir 5 negeri dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/04/biar-bertul-pas-yakin-tadbir-5-negeri.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[BIAR BERTUL] PAS yakin tadbir 5 negeri"

Posting Komentar