"Saya takkan keluar PAS," tegas Mahfuz

"Saya takkan keluar PAS," tegas Mahfuz - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Saya takkan keluar PAS," tegas Mahfuz, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Saya takkan keluar PAS," tegas Mahfuz
link : "Saya takkan keluar PAS," tegas Mahfuz

Baca juga


"Saya takkan keluar PAS," tegas Mahfuz




Ahli Parlimen PAS-Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar menegaskan beliau tidak akan berundur walaupun mendapat desakan daripada pimpinan kanan parti itu.

Kata Mahfuz, beliau begitu sayangkan PAS dan mahu menyelamatkan ahli-ahli parti itu supaya kembali kepada landasan perjuangan yang sebenar.

"Naib Presiden PAS, Datuk Nik Amar dia kawan baik, dia buat kenyataan dia halau. Presiden PAS pun sokong kenyataan dia, halau suruh saya keluar.

"Tetapi saya takkan keluar PAS kerana saya sayang kepada PAS. Orang yang di bawah ini banyak memberikan pengorbanan yang besar ini mesti diselamatkan, bukan sekadar PAS perlu diselamatkan tetapi orang PAS yang ada di bawah ini yang telah banyak berikan pengorbanan kepada perjuangan PAS seharusnya diselamatkan," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap dalam ceramah BERSATU di Ayer Hitam pada Isnin lalu.

Video ucapan tersebut dimuat naik Mukhriz Mahathir FC di Facebook.


Demikianlah Artikel "Saya takkan keluar PAS," tegas Mahfuz

Sekianlah artikel "Saya takkan keluar PAS," tegas Mahfuz kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Saya takkan keluar PAS," tegas Mahfuz dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/04/saya-takkan-keluar-pas-tegas-mahfuz.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to ""Saya takkan keluar PAS," tegas Mahfuz"

Posting Komentar