BANTAH Sekatan Muslim oleh AS, DAP serah Memorandum Jumaat ini

BANTAH Sekatan Muslim oleh AS, DAP serah Memorandum Jumaat ini - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BANTAH Sekatan Muslim oleh AS, DAP serah Memorandum Jumaat ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BANTAH Sekatan Muslim oleh AS, DAP serah Memorandum Jumaat ini
link : BANTAH Sekatan Muslim oleh AS, DAP serah Memorandum Jumaat ini

Baca juga


BANTAH Sekatan Muslim oleh AS, DAP serah Memorandum Jumaat ini




DAPSY akan Menyampaikan Memorandum Bantahan Mengenai Sekatan Muslim oleh Amerika Syarikat
- - - - -
Pemuda Sosialis DAP membantah perintah eksekutif yang dikeluarkan oleh Presiden Amerika Syarikat Donald Trump.
Perintah eksekutif tersebut akan menyekat kemasukan Muslim daripada beberapa negara majoriti Muslim dan sekatan tersebut juga melibatkan mereka yang memiliki 'kad hijau' pemaustatin tetap dan visa-visa lain yang diperoleh secara sah oleh Jabatan Imigresen Amerika Syarikat.
Tindakan oleh Presiden Trump ini bersifat diskriminatif dan mencabuli hak asasi manusia.
Perintah ini juga akan memberi kesan ke atas pelarian - mereka yang sedang memasuki dan juga mereka yang telah pun mendapat keizinan untuk mendapatkan suaka di Amerika Syarikat. Sekatan ini juga bercanggah dengan nilai-nilai demokratik yang dijuarai oleh Amerika Syarikat.
Sebagai sebahagian daripada masyarakat dunia dan pendokong demokrasi, adalah tanggungjawab kita untuk menunjukkan solidariti kepada mereka yang terkesan dengan dasar yang tidak munasabah ini.
Kami akan menghantar memorandum kepada Kedutaan Amerika Syarikat pada hari Jumaat ini. Sertai kami dan sokong perjuangan yang berhasrat untuk memulihkan hak asasi manusia tanpa mengira agama dan kepercayaan.
Hari: Jumaat, 3hb Februari 2017
Masa: 2.30pm (selepas solat Jumaat)
Lokasi: Kedutaan Amerika Syarikat, 376, Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur


Demikianlah Artikel BANTAH Sekatan Muslim oleh AS, DAP serah Memorandum Jumaat ini

Sekianlah artikel BANTAH Sekatan Muslim oleh AS, DAP serah Memorandum Jumaat ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BANTAH Sekatan Muslim oleh AS, DAP serah Memorandum Jumaat ini dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/01/bantah-sekatan-muslim-oleh-as-dap-serah.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "BANTAH Sekatan Muslim oleh AS, DAP serah Memorandum Jumaat ini"

Posting Komentar