[VIDEO] Khaled Samad 'SEMBAH' Ayam dalam Video Teresa Kok?

[VIDEO] Khaled Samad 'SEMBAH' Ayam dalam Video Teresa Kok? - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [VIDEO] Khaled Samad 'SEMBAH' Ayam dalam Video Teresa Kok?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [VIDEO] Khaled Samad 'SEMBAH' Ayam dalam Video Teresa Kok?
link : [VIDEO] Khaled Samad 'SEMBAH' Ayam dalam Video Teresa Kok?

Baca juga


[VIDEO] Khaled Samad 'SEMBAH' Ayam dalam Video Teresa Kok?

Pengarah Komunikasi parti Amanah Negara (Amanah) Khalid Samad tampil memberikan penjelasan mengenai gambar kononnya beliau sedang ‘menyembah’ seekor ayam putih yang dikurung di dalam sangkar.
Gambar yang mula tersebar di media sosial sejak semalam itu adalah daripada rakaman video yang diterbitkan Ahli parlimen DAP Seputeh Teresa Kok sempena Tahun Baharu Cina 2017 yang merupakan tahun ayam.
Beliau yang juga Ahli Parlimen Shah Alam menjelaskan, mengikut bahasa Cina, perkataan Na (that) Ji bermaksud ayam yang kebetulan bunyinya sama seperti Najib.
Video berdurasi kira-kira enam minit itu berkaitan kisah ayam (Na Ji) yang jahat dan selalu merugikan tuannya.
Tuannya menyerahkan ayam itu kepada Teresa kerana tidak mampu lagi membela ayam tersebut.
Tiba-tiba semasa menerima ayam itu, ia terlepas lari lalu mereka semua mengejarnya semula dan berjaya ditangkap semula.

"Saya muncul pada minit ke lima ke depan tangkap ayam (Na Ji) dan masukkan dalam sangkarnya.
"Foto terakhir itu ramai ucapkan Gong Xi Fa Cai pada Na Ji dalam penjara. Bukan sembah. Gong Xi Fa Cai yang disebut bukan kata-kata penyembahan," jelasnya hari ini.
Selain Teresa, dua lagi aktivis DAP turut berlakon dalam rakaman tersebut, iaitu Eddie Ng Tien Chee, Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) DAP Balakong Eddie Ng Tien Chee Adun DAP Kinrara Ng Sze Han selain Ahli Parlimen PKR Pandan Rafizi Ramli.
Gambar yang diambil dari video tersebut mendapat reaksi negatif di media sosial terutamanya daripada penyokong Pas.


Demikianlah Artikel [VIDEO] Khaled Samad 'SEMBAH' Ayam dalam Video Teresa Kok?

Sekianlah artikel [VIDEO] Khaled Samad 'SEMBAH' Ayam dalam Video Teresa Kok? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [VIDEO] Khaled Samad 'SEMBAH' Ayam dalam Video Teresa Kok? dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/01/video-khaled-samad-sembah-ayam-dalam.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[VIDEO] Khaled Samad 'SEMBAH' Ayam dalam Video Teresa Kok?"

Posting Komentar