Tokong kecil menyerupai masjid dirobohkan Hari ini

Tokong kecil menyerupai masjid dirobohkan Hari ini - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tokong kecil menyerupai masjid dirobohkan Hari ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tokong kecil menyerupai masjid dirobohkan Hari ini
link : Tokong kecil menyerupai masjid dirobohkan Hari ini

Baca juga


Tokong kecil menyerupai masjid dirobohkan Hari ini

Kerja-kerja merobohkan tokong itu dilakukan pukul 9 pagi oleh Pejabat Tanah dan Daerah Klang dengan bantuan Majlis Perbandaran Klang.

SHAH ALAM - Sebuah tokong Cina kecil yang menjadi kontorversi kerana menyerupai masjid di Jalan Makyong 5E/KU5, Bandar Bukit Raja di sini telah dirobohkan pagi tadi.
Kerja-kerja merobohkan tokong itu dilakukan pukul 9 pagi oleh Pejabat Tanah dan Daerah Klang dengan bantuan Majlis Perbandaran Klang (MPK).
Pengarah Komunikasi Korporat, Norfiza Mahfiz berkata, tokong itu telah dibina secara haram di tanah kerajaan tanpa mendapat kebenaran daripada MPK dan Pejabat Tanah dan Daerah Klang.
"Pemilik tokong itu telah diberikan notis pada 24 Januari lalu yang telah tamat tempohnya kelmarin dengan pemilik berjanji akan merobohkan sendiri selepas Tahun Baru Cina.
"Bagaimanapun, didapati binaan berkenaan masih ada dan tindakan perobohan adalah mengikut Akta Parit dan Bangunan," katanya dalam satu kenyataan di sini sebentar tadi. - K! ONLINE



Demikianlah Artikel Tokong kecil menyerupai masjid dirobohkan Hari ini

Sekianlah artikel Tokong kecil menyerupai masjid dirobohkan Hari ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tokong kecil menyerupai masjid dirobohkan Hari ini dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/01/tokong-kecil-menyerupai-masjid.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tokong kecil menyerupai masjid dirobohkan Hari ini"

Posting Komentar