Kenyataan Annuar Musa Mengenai Penggantungan MARA, Mesyuarat Khas atas RESTU Menteri

Kenyataan Annuar Musa Mengenai Penggantungan MARA, Mesyuarat Khas atas RESTU Menteri - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kenyataan Annuar Musa Mengenai Penggantungan MARA, Mesyuarat Khas atas RESTU Menteri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kenyataan Annuar Musa Mengenai Penggantungan MARA, Mesyuarat Khas atas RESTU Menteri
link : Kenyataan Annuar Musa Mengenai Penggantungan MARA, Mesyuarat Khas atas RESTU Menteri

Baca juga


Kenyataan Annuar Musa Mengenai Penggantungan MARA, Mesyuarat Khas atas RESTU Menteri


Kira kira sejam lalu saya menerima panggilan talipon dari KP MARA DATO IBRAHIM AHMAD DAN AHLI MAJLIS MARA DATO DR YUSOF HJ YAACOB,memaklumkan bahawa mereka telah mengadakan MRAT KHAS MAJLIS ATAS RESTU YB MENTERI KKLW..

Saya di maklumkan Mrat yg di pengerusikan DATO DR YUSOF itu telah mengambil keputusan MENGGANTUNG SAYA SERTA MERTA DARI TUGAS SAYA SEBAGAI PENGERUSI MARA DAN PENGERUSI PELABURAN MARA BHD.

Saya sekarang berada di luar negara atas urusan resmi MARA.Hari ini saya baru saja selesai mrat bersama KOLEJ YAYASAN SAAD DAN QUEENSTOWN RECREATIONAL COLLEGE(OTAGO UNIVERSITY),dan esok di jadualkan bertemu VICE CHANCELLOR UNIVERSITY OF AUCKLAND,sebelum berlepas pulang khamis.(Program Ini AKAN SAYA BATALKAN KERANA MENGHORMATI PENGGANTUNGAN ini).

Saya tidak tahu menahu hal mrat khas ini dan saya juga belum mendapat maklum apa isunya kerana setakat ini saya tidak pernah di minta apa apa penjelasan oleh sesiapa baik AHLI MAJLIS ATAU YB MENTERI..

Mrat Majlis di jadualkan pada 14/2/17 dan saya bercadang utk berbincang isu isu berkaitan tetapi nampaknya YB MENTERI TELAH MEMBERI CONSENT UTK MESYUARAT KHAS di adakan terlebih awal dan tanpa kehadhiran saya.
Sebagai penjawat jawatan yg di lantik oleh Menteri SAYA MENERIMA APA SAJA SECARA BERLAPANG DADA DAN PENUH KEBERTANGGUNGJAWABAN terutama dalam rangka menjalankan tugas yg di amanahkan kpd saya.PRINSIP INTEGRITI DAN AMANAH insyaallah sentiasa saya utamakan.

Saya akan membuat kenyataan selanjutnya minggu depan insyaallah..biar segalanya tenang dulu dan tidak perlu terburu buru.

Terima kaseh kpd semua
Salam Hormat..

Saya telah membaca kenyataan YB MENTERI KKLW berhubung tindakan menggantung saya.Alasan yang di berikan adalah utk membolehkan siasatan oleh JK AUDIT DALAM di lakukan dan utk mengembalikan keyakinan rakyat pada MARA.

Saya berpendapat jika itulah keraguan YBM,siasatan AUDIT DALAM TIDAK MEMADAI..

Saya cadangkan AGAR PDRM DAN SPRM segera menyiasat spt yg pernah saya syor kpd Ahli Majlis Mara dlm grup whatsapp minggu lalu..

Perkhidmatan saya di Mara adalah satu amanah yg saya junjung tinggi.Pendirian saya dlm byk perkara berkaitan tatakelola dan integriti memang tidak di senangi.

Justeru saya sendiri tidak terkecuali.Soal tajaan pasukan KELANTAN yg di bangkitkan elok di siasat badan bebas dan berwajib.Saya AKAN berikan sepenuh kerjasama Insyaallah..

Tan Sri Annuar Musa..


Demikianlah Artikel Kenyataan Annuar Musa Mengenai Penggantungan MARA, Mesyuarat Khas atas RESTU Menteri

Sekianlah artikel Kenyataan Annuar Musa Mengenai Penggantungan MARA, Mesyuarat Khas atas RESTU Menteri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kenyataan Annuar Musa Mengenai Penggantungan MARA, Mesyuarat Khas atas RESTU Menteri dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/01/kenyataan-annuar-musa-mengenai.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kenyataan Annuar Musa Mengenai Penggantungan MARA, Mesyuarat Khas atas RESTU Menteri"

Posting Komentar