Rupa-rupanya SPRM telah buka kertas siasatan terhadap Annuar Musa

Rupa-rupanya SPRM telah buka kertas siasatan terhadap Annuar Musa - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rupa-rupanya SPRM telah buka kertas siasatan terhadap Annuar Musa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rupa-rupanya SPRM telah buka kertas siasatan terhadap Annuar Musa
link : Rupa-rupanya SPRM telah buka kertas siasatan terhadap Annuar Musa

Baca juga


Rupa-rupanya SPRM telah buka kertas siasatan terhadap Annuar Musa

Tahun lalu Pengerusi MARA, Tan Sri Annuar Musa hadir memberi keterangan kepada media di ibu pejabat SPRM di Putrajaya selepas menghantar dokumen mengenai isu pembelian hartanah di Australia oleh MARA. - Foto TRP/Daniel Chan
PUTRAJAYA - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan telah membuka kertas siasatan berhubung dakwaan penyelewengan dan salah guna kuasa Tan Sri Annuar Musa yang digantung tugas sebagai Pengerusi Majlis Amanah Rakyat (Mara) hari ini.
SPRM menerusi satu kenyataan berkata, pihaknya akan bekerjasama dengan bahagian audit dalaman Mara bagi menyiasat beberapa isu melibatkan isu rasuah dan salah guna kuasa oleh Annuar Musa.

Kenyataan akhbar SPRM.



“Ingin ditegaskan, siasatan SPRM hanya tertumpu kepada isu rasuah dan salah guna kuasa membabitkan penglibatan beliau dalam penajaan pasukan bola sepak Kelantan,” katanya di sini hari ini.
Sehubungan itu, SPRM meminta semua pihak untuk tidak membuat sebarang spekulasi berhubung siasatan kes tersebut dan memberikan ruang kepada SPRM bagi menjalankan siasatan. - K! ONLINE


Demikianlah Artikel Rupa-rupanya SPRM telah buka kertas siasatan terhadap Annuar Musa

Sekianlah artikel Rupa-rupanya SPRM telah buka kertas siasatan terhadap Annuar Musa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rupa-rupanya SPRM telah buka kertas siasatan terhadap Annuar Musa dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/01/rupa-rupanya-sprm-telah-buka-kertas.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Rupa-rupanya SPRM telah buka kertas siasatan terhadap Annuar Musa"

Posting Komentar