Hadi tak hadir pertemuan PAS-PPBM esok kerana TAk TERLIBAT J/Kuasa Perbincangan

Hadi tak hadir pertemuan PAS-PPBM esok kerana TAk TERLIBAT J/Kuasa Perbincangan - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hadi tak hadir pertemuan PAS-PPBM esok kerana TAk TERLIBAT J/Kuasa Perbincangan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hadi tak hadir pertemuan PAS-PPBM esok kerana TAk TERLIBAT J/Kuasa Perbincangan
link : Hadi tak hadir pertemuan PAS-PPBM esok kerana TAk TERLIBAT J/Kuasa Perbincangan

Baca juga


Hadi tak hadir pertemuan PAS-PPBM esok kerana TAk TERLIBAT J/Kuasa Perbincangan

Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang tidak akan menyertai pertemuan parti Islam itu bersama Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) untuk membincangkan kerjasama antara kedua-dua parti pada pilihan raya umum (PRU) akan datang.
Dalam perkembangan terbaharu, FMT diberitahu pertemuan yang dijadualkan berlaku pada Khamis diawalkan ke esok.
Delegasi PAS akan diketuai Timbalan Presiden Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man. Beliau berkata Hadi tidak akan menyertai perbincangan tersebut kerana tidak terlibat dalam jawatankuasa perbincangan.
Hadi bagaimanapun merestui perbincangan itu.
“Yang akan menyertai perjumpaan PAS dan PPBM ialah saya sendiri, Setiausaha Agung Datuk Takiyudin Hassan, Naib Presiden Idris Ahmad serta 2 lagi jawatankuasa PAS yang lain,” katanya ketika dihubungi FMT.
Hadi sebelum ini bertegas menolak kerjasama dengan DAP pada PRU akan datang, tetapi masih terbuka terhadap sebarang kemungkinan dengan PPBM.
Semalam PPBM dalam kenyataan berkata parti itu tetap bertemu PAS walaupun akar umbi parti marah susulan penghinaan PAS terhadap Tun Dr Mahathir Mohamad.
PAS turut mensasarkan memenangi sekurang-kurangnya 40 kerusi Parlimen pada PRU akan datang. - FMT


Demikianlah Artikel Hadi tak hadir pertemuan PAS-PPBM esok kerana TAk TERLIBAT J/Kuasa Perbincangan

Sekianlah artikel Hadi tak hadir pertemuan PAS-PPBM esok kerana TAk TERLIBAT J/Kuasa Perbincangan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hadi tak hadir pertemuan PAS-PPBM esok kerana TAk TERLIBAT J/Kuasa Perbincangan dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/01/hadi-tak-hadir-pertemuan-pas-ppbm-esok.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Hadi tak hadir pertemuan PAS-PPBM esok kerana TAk TERLIBAT J/Kuasa Perbincangan"

Posting Komentar