Ahli UMNO 'SERANG" Irmohizam, Pengerusi LKIM, Jamal Mampu Jual Ikan dengan Harga 50% Rendah, Apa LKIM buat

Ahli UMNO 'SERANG" Irmohizam, Pengerusi LKIM, Jamal Mampu Jual Ikan dengan Harga 50% Rendah, Apa LKIM buat - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ahli UMNO 'SERANG" Irmohizam, Pengerusi LKIM, Jamal Mampu Jual Ikan dengan Harga 50% Rendah, Apa LKIM buat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ahli UMNO 'SERANG" Irmohizam, Pengerusi LKIM, Jamal Mampu Jual Ikan dengan Harga 50% Rendah, Apa LKIM buat
link : Ahli UMNO 'SERANG" Irmohizam, Pengerusi LKIM, Jamal Mampu Jual Ikan dengan Harga 50% Rendah, Apa LKIM buat

Baca juga


Ahli UMNO 'SERANG" Irmohizam, Pengerusi LKIM, Jamal Mampu Jual Ikan dengan Harga 50% Rendah, Apa LKIM buat



Ahli UMNO menyerang Pengerusi LKIM, Datuk Seri Dr Irmohizam Ibrahim dan mempersoalkan apakah peranan beliau sebagai Pengerusi LKIM dalam menyekat kegilaan orang tengah yang mengaut untung berlebihan dalam penjualan ikan.

Beliau juga mempersoalkan peranan Penguatkuasa KPDNKK.

"Bila Dato' Sri Jamal boleh membuat jualan ikan kembung dengan harga RM5 sekilo...kita mula terfikir, kenapa harga ikan jenis sama dijual dengan harga RM14 sekilo" soal beliau.



Demikianlah Artikel Ahli UMNO 'SERANG" Irmohizam, Pengerusi LKIM, Jamal Mampu Jual Ikan dengan Harga 50% Rendah, Apa LKIM buat

Sekianlah artikel Ahli UMNO 'SERANG" Irmohizam, Pengerusi LKIM, Jamal Mampu Jual Ikan dengan Harga 50% Rendah, Apa LKIM buat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ahli UMNO 'SERANG" Irmohizam, Pengerusi LKIM, Jamal Mampu Jual Ikan dengan Harga 50% Rendah, Apa LKIM buat dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/09/ahli-umno-serang-irmohizam-pengerusi.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Ahli UMNO 'SERANG" Irmohizam, Pengerusi LKIM, Jamal Mampu Jual Ikan dengan Harga 50% Rendah, Apa LKIM buat"

Posting Komentar