Kata-kata akhir Tian Chua sebelum ke penjara

Kata-kata akhir Tian Chua sebelum ke penjara - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kata-kata akhir Tian Chua sebelum ke penjara, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kata-kata akhir Tian Chua sebelum ke penjara
link : Kata-kata akhir Tian Chua sebelum ke penjara

Baca juga


Kata-kata akhir Tian Chua sebelum ke penjara



Naib Presiden PKR, Tian Chua berpandangan hukuman penjara sebulan yang disabitkan terhadapnya bukan satu perkara yang besar.

Kata Tian Chua, ini hanya satu titik rehatnya daripada kerja. 

Tian Chua disabitkan di bawah Akta Kawasan dan Tempat Perlindungan 1959 kerana menolak perintah untuk meninggalkan Kompleks Pulapol di Jalan Semarak pada 29 April 2012, sehari selepas ditangkap semasa perhimpunan Bersih 3 di Kuala Lumpur.

Mahkamah sepatutnya mendengar hujah kedua-dua belah pihak hari ini, tetapi menerima penarikan balik rayuan itu, dan mengekalkan hukuman penjara satu bulan, berkuatkuasa hari ini.

Tian Chua kelihatan tersenyum ketika hakim menyampaikan penghakimannya.

Anggota Parlimen yang didenda lebih RM2,000 atau dijatuhi hukuman penjara lebih daripada satu tahun, akan kehilangan kerusi di Dewan Rakyat dan dihalang daripada bertanding bagi kerusi itu selama lima tahun.



Demikianlah Artikel Kata-kata akhir Tian Chua sebelum ke penjara

Sekianlah artikel Kata-kata akhir Tian Chua sebelum ke penjara kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kata-kata akhir Tian Chua sebelum ke penjara dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/09/kata-kata-akhir-tian-chua-sebelum-ke.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kata-kata akhir Tian Chua sebelum ke penjara"

Posting Komentar