BERSATU Putus Hubungan dengan PAS kerana MESRA UMNO

BERSATU Putus Hubungan dengan PAS kerana MESRA UMNO - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BERSATU Putus Hubungan dengan PAS kerana MESRA UMNO, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BERSATU Putus Hubungan dengan PAS kerana MESRA UMNO
link : BERSATU Putus Hubungan dengan PAS kerana MESRA UMNO

Baca juga


BERSATU Putus Hubungan dengan PAS kerana MESRA UMNO

Bersatu hari ini umum keputusan untuk memutuskan rundingan dengan Pas kerana parti itu kelihatan mesra Umno sejak kebelakangan ini.

Timbalan Presiden Bersatu, Datuk Seri Mukhriz Mahathir berkata, tindakan Pas menampakkan kepimpinan parti itu sendiri tiada prinsip dan tidak berpendirian.

"Mereka menyatakan mereka mahu bertanding  di 100 kerusi Parlimen, tetapi suka katanya jika dapat menang 40 kerusi.

"Maksudnya Pas pun tidak akan mampu tubuh kerajaan, mereka hanya mahu jadi kuasa penentu," katanya menerusi ucapan penggulungan di Perhimpunan Agung Bersatu, di sini, hari ini.

Malah menurut Mukhriz lagi, Bersatu yang bersama Pakatan Harapan sanggup berdepan dengan Pas dalam pertembungan tiga penjuru pada PRU nanti.

"Rundingan Bersatu dengan Pas gagal untuk mencapai kata sepakat. Pas juga menolak kita kerana kita bekerjasama dengan DAP dan Amanah," katanya lagi. - SH


Demikianlah Artikel BERSATU Putus Hubungan dengan PAS kerana MESRA UMNO

Sekianlah artikel BERSATU Putus Hubungan dengan PAS kerana MESRA UMNO kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BERSATU Putus Hubungan dengan PAS kerana MESRA UMNO dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/12/bersatu-putus-hubungan-dengan-pas.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "BERSATU Putus Hubungan dengan PAS kerana MESRA UMNO"

Posting Komentar